Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Jumaat, 31 Disember 2010

Tips Hamil


Wah, wah... Dah lama tak update blog, tiba2 update macam topik 18sx la pulak kan... baru 2bulan ++ kawen, dah pandai bagi tips bagai kan?? haha.. nevermind... kata sharing is caring kan... 

okey lah, siapa2 yang rasa macam nak hamil tu, i ada sikit tips for u all.. dapat dari majalah Keluarga Harmoni, keluaran 1-15 Januari 2007. I copy paste bulat2.. So, macam unsensored sikit lah...

**

**

1.  Letakkan bantal di bawah pinggul selama setengah jam selepas menjalinkan hubungan intim untuk membenarkan serviks terdedah kepada jumlah semen yang maksimum.

2. Elakkan mengadakan hubungan seksual dalam posisi berdiri atau pasangan wanita berada di atas. Cara sebegini menentang graviti dan mengurangkan daya pergerakan sperma.

3. Setakat ini, tiada posisi hubungan intim yang membantu untuk memperolehi jantina bayi, samada lelaki atau perempuan. Namun, dipercayai posisi pasangan wanita di atas membolehkan anda menimang cahaya mata perempuan.

4. Tiada hari paling sempurna untuk hamil. Anda sebenarnya tidak perlu menunngu tempoh evolusi. Cara terbaik adalah menjalankan hubungan intin antara 2-3 kali seminggu.

5. Pergi bercuti. Ia lebih mudah daripada melakukannya dalam keadaan tertekan disebabkan usia yang semakin meningkat.( Kaedah ini juga sesuai untuk pasangan muda).

6. Peluang untuk hamil dikatakan cerah jika anda mengadakan hubungan intim di waktu pagi. Ini adalah kerana jumlah sperma lelaki dikatakan tinggi pada waktu tersebut. Apa yang pasti, perbezaannya cukup kecil. Sebagai contoh, katakan jumlah sperma suami anda meningkat daripada 87juta pada sebelah petang kepada 88 juta pada sebelah pagi. (wow! 1juta? okey lah tu.. manalah tau, antara 1juta tu yang menjadi kan?? boleh try juga)..

Itu saja lah.. apa-apa pun 1 "PERENANG" hebat amat diperlukan untuk merealisasikan impian anda2 semua.. takkanlah dalam 88juta tu, tak ada 1 pun yang hebat kan?? 

*Tips tersebut hanya sekadar untuk dikongsi... i tak confirm pun menjadi or tak, tapi at least cuba kan? tak ada salahnya..

so, selamat mencuba u all..... 



0 comments:

Catat Ulasan