Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Ahad, 27 Mac 2011

Breakfast yuk....



Happy Sunday all... 

Siapa2 yang sudah bangun dan berjalan2 di Gaya Street tu, selamat bershopping sambil kepanasan.. =P (padahal jelous)..


Lepas dapat tidur kira-kira almost 5.30 am tadi, bangun pun lambat dari hari2 hujung minggu biasa.. Ingat tadi, lepas makan nasi goreng kampung di awal pagi, mau puasa lah konon hari ni... sekali, bangun seja baby dalam perut sudah menari dangdut.. (baby lagi! hampeh punya ibu) eh, serius!tipu... haha.. Last2, masuk dapur, prepare for lunch - marinate ayam dulu! sambil2 tu, prepare lah untuk breakfast sekali.. Oh! Tidak dapat puasa lagi hari ni... bukan nafsu makan kah apa, tapi rasa kesian sama tu baby.. takut dia lapar lah, apa la... (trip2 ibu mithali lah tu konon??)  ^_^

'Kami' makan ini for breakfast....

**

**

**

**


- Biskut yang Encik Jarip bawa balik hari tu, terus saya rasa macam mau pengsan.. dalam hati 'aiks??perlu kah beli biskut biasa2 camni yang harga dia, saya boleh dapat 3 bungkus lagi biskut perisa yang sama??' tapi, saya tidak lah cakap direct.. nanti dia terasa hati.. mungkin dia nampak muka saya macam tidak puas hati, trus dia cakap 'untuk baby tu..' terus malu sendiri..haha.. (apa?ko ingat, ko punya??) *diam lah* - sebenarnya, ini Encik Jarip beli untuk dia sendiri.. sebab dia suka tu flavour.. *paham*

Itu sebelum buka.. lepas buka, at least rasa berbaloi lah, sebab rasa dia sedap... Tapi kalau yang ini, betul2 buat saya kecewa plus macam rasa membazir betul encik Jarip beli...

Eh, belakang biskut adalah susu ibu yang sedap *Enfamama Vanilla* - diminum selepas disejukkan dalam peti sejuk... lagilah heaven! hihi
**

**

**



Encik Jarip beli untuk saya.. Tapi time dia bagi tu, dari mata saya sepet, terus jadi bulat membuntang... MAHALNYA... Ntah kedai tu yang jual mahal or memang biskut ni, biskut kanak2 orang berada saja yang makan... Encik Jarip cakap, dia beli sebab dia tau, saya peminat setia mint flavour..

Seminat2 saya sama mint flavour, yang ni saya tolak habis-habisan... dengan sekali rasa, terus tolak.. Yucks!! TIDAK SEDAPP... ampun, lepas ni jangan beli lagi!! tapi, saya tengok, encik Jarip yang berabis makan walaupun mint flavour adalah perisa terakhir yang terpaksa dia pilih... sedap kali bagi dia...

Sejak start pregnant ni, Encik Jarip sangat suka beli barang yang mahal2 walaupun dia tidak tahu rasa dia sedap kah tidak.. barang tu sangat berguna + memuaskan hati kah tidak... dia cakap "CUBA dulu".. siapa yang pregnant sebenarnya ni?? Makan banyak pun, dia juga juara.. Sampai saya yang takut tengok dia... terpaksa lah saya jadi 'stopper'.. kalau tidak, sama2 lah kami jadi GUNDU...

Okey lah.. out dulu.. mau pigi buat roasted chicken dulu... kelaparan sudah laki saya.. hihi... bye all... nanti sambung lagi..

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU.. *yang betul2 hujung ni..*

0 comments:

Catat Ulasan