Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Khamis, 21 April 2011

Cuti

Besok cuti.. Tapi saya tidak tau mau pegi mana.. balik-balik kalau cuti, di rumah seja.. boring owh..
Tapi, bejalan pun saya boring juga.. Jadi cemana laitu?? Tidur seja lah perkara yang saya tidak pandai boring.. Kenapa lah 5 kali sehari, tetap juga tidak pandai boring-boring.. huu~~

Bulan MEI tahun ni adalah bulan yang paling mengembirakan saya.. ala, saya tau, bukan saya ja happy.. Ramai lagi orang lain.. Biasa lah.. Bulan Mei tahun ni banyak cuti.. Yeehaaa~~ Plus my birthday lagi.. =)

 Cakap pasal birthday ni, teringat pula my husband's birthday.. coming soon, 27th April.. Hadiah apa mau bagi ar?? Suggest sikit... Saya teda pengalaman mau bagi seorang cinta yang bergelar suami.. so, siapa2 yang sudah berkahwin tu, pendapat anda sangat di alu-alukan.. yang belum kahwin tapi ada idea pun boleh juga..

Selain tu, saya ada sudah lah prepare something untuk kasi surprise dia.. Aik?? Mau tau?? Eh, tidak payah lah dulu tau.. Nanti saya cerita kamu after 27th ni.. Bukan apa, nanti tiba-tiba dia pegi baca ni blog, mana surprise lagi.. Ala, dia bukan pernah mau baca blog saya pun.. SYUKUR lah kalau dia mau baca.. haha..

Bersama-samalah kita tingkatkan mood happy kita di bulan MEI yang banyak cuti itew,..

Bye all... Nanti story lagi..

Sayang u all.. Walaupun entry boring, tetap layannn...hehehe





2 ulasan:

  1. esok good friday kan..patut la si chris tu puasa semalam. tapi kat sini tak cuti la plak..

    BalasPadam
  2. @mummysyafie a'ah kak... Good Friday @ Hari Pasca.. Owh?? Ingatkan sana pun cuti...

    BalasPadam