Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Selasa, 26 April 2011

Oh Klinik....


Semalam pegi klinik.. ada appoinment ambil darah.. MALANG sungguh.. Mesin di Klinik Luyang tu rosak pula.. Tapi kan, kenapa boleh begitu?? diorang ada 1 buah mesin seja kah? sepatutnya klinik yang kira besar and ramai orang begitu, standby lah lebih dari 1 mesin.. atau diorang ada banyak mesin tapi serentak rosak?? IMPOSSIBBLE.. owh.. mungkin mesin tu, 1 buah sudah mencecah RM 10 juta, and orang yang datang minta rawat pun just bayar RM1.00.. Bajet ciput?? No comment.. hehe

Tidak best lah, sebab bila orang yang ada appoinment datang dari jauh, terpaksa balik begitu seja tanpa mendapat sebarang rawatan.. pedahal da bayar RM1.00, tambang naik bas pergi balik, masa yang terbuang semasa pergi, balik dan menunggu, dan macam2 lagi plus dia warga emas or orang yang sarat mengandung.. (kecuali saya la.. pegi minta rawatan pun free seja, tapi banyak songeh.. tapi saya tidak peduli)

Nasib baik dapat appoinment baru.. Tapi, kalau mesin tu belum okey, nahas lah kamu.. menganiaya orang mengandung seja suruh datang balik-balik, lepas tu tunda balik2.. Last2 sampai saya bersalin pun belum lagi tertunai tu appoinment..


Jaga la kamu kalau saya jadi IJO...


P/s : Luahan tidak puas hati

5 ulasan:

  1. ooo ni la dia nya kawan si shella skang ni. ba ko jaga si shella tu baik2 dari ancaman si dia tu ba. hahaha!

    BalasPadam
  2. @oni haha, i loike itu statement! BERANI U.. =)

    Kami saling menjaga antara 1 sama lain ni sekarang.. Ancaman bertambah! Kami seja yang makin MENGANCAM./.. ahaha

    BalasPadam
  3. @Nadeya adik aku tu ba. aku teda di sana sepa mo jaga. ni beli bb tu tatau mo guna cari aku gak suh ajar.

    BalasPadam
  4. @oni owh.. patutlah diam2 d meja dia td... diam2 rupanya da beli bB..

    BalasPadam