Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Isnin, 25 April 2011

The Wedding : Fadly + Sella

Sebenarnya bukan busy apa pun minggu lepas.. Pegi cari baju seja.. Biasa lah, sejak preggy ni, manada pernah beli baju.. Ntah, macam malas pula mau melaram.. Memang gitu ka tu?? Ah, biar.. (jadi favourite word pula BIAR tu kan?) Ini pun, cari baju sebab mau attend Wedding Fadly + Sella..

Kalau jemputan makan, laju seja saya kasi confirm.. haha

Date   :  23 April 2011
Place : The Megallan Sutera
Time : 7.45 pm sampai pengsan kekenyangan

Congratulation u all.. Semoga bahagia sampai bila-bila...

So, tiada lain saya mau share story sama kamu... Gambar saya lah.. Scroll seja sampai habis.. Jangan malu2.. Kalau boring pun, tengok seja... Paksaan juga tu kan? ah, NVM la..



Eii.. Anak siapa ba yang menumpang pic saya tu?? haha... itu anak cousin saya, Putri Sofea Adriana namanya... Yang di depan?? Iya, saya la tu.. jangan komen TEMBAM ka, GEMUK ka... So ibu-ibu oh tu wajah.. ABAIKAN..


With my man.. En. Jarip




Talk about food...



Sup "Fish Maw" dengan cendawan dan isi ayam..
Yang ni paling nyaman!! Sampai si mummy punya pun saya makan.. ahaha



Lauk untuk Main course dia... + Nasi briyani..

Tidak dapat makan banyak sebab telampau minum yang ni... Lama sudah tidak minum ni benda.. Sekali dapat, trus tidak berenti sampai habis 1 botol, minta lagi dari meja sebelah.. Ada kawan saya *rangka kan di meja 13 tersebut.. Fitri.. Haha

*Rangka = Kuat makan

Nah.. Ini lah air yang saya cakap tu... adehs.. Perisa Apple teda ka?? Syukur.. Kalau ada, sampai pukul 12 pun belum tentu saya mau balik! ahaha




Hep!!Hep!! Bukannn... Ini halal punya.. =) Sparkling laa...


Di mana mau dapat ni ar?? Ada juga saya jumpa tapi brand lain...

Tamat pasal makanan, sekarang layan gambar saya balik.. Never say never debilang si Justin Bieber.. hihi



Berlatarbelakangkan pelamin.. Cantik! Konsep Fairytales...

Ice Carving! Bagus saya begambar sebelum cair.. hehe


PENGAKUAN : Saya memang suka posing di cermin tandas.. Mau lagi kalau tiada orang, sana lah saya berabis...


Itu seja la.. saya tengok muka kamu semua pun macam keboringan sudah..

Kami balik dalam pukul 11 pm.. Time tu, majlis belum berapa habis (untuk sanak saudara yang mau begambar and karaoke)




4 ulasan:

  1. mama sangat comel sebab makin tembam..
    suker..plus rindu plus tak saba nak tengok si comel..hehe...

    BalasPadam
  2. @Ayuraza eii.. a'ah. makin tembam.. harap nti lepas bsalin jadi lebih selim cam mummy c azad kerinting tu... jeles aii.. hehe

    BalasPadam
  3. kak nadeeee... makin hot oO, hihihi i likeeee!!! tp plg suka perut yaa, cumiL~~

    BalasPadam
  4. @bugiey Tahir Bugiey.. Ko macam ndatau.. saya kan sentiasa hot.. haha.. iya, saya pun suka tu perut..

    BalasPadam