Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Khamis, 16 Jun 2011

Tulang Rusuk

Lately, tulang rusuk sebelah kiri saya selalu berada dalam keadaan yang tidak selesa... Sakit?? Ada la sikit tapi more to tidak selesa.. Kenapa ar?? Saya pun kurang pasti... Mungkin akibat salah tidur?? atau baby yang sudah makin membesar, maka tulang rusuk sedikit mengembang?? atau terlalu banyak duduk kah?? Entah la... Cari di google pun tidak jumpa penyebabnya.. Ada siapa yang tau, boleh lah share...


Sebenarnya, memikirkan yang lagi 2 minggu, saya akan bercuti panjang, semua ketidakselesaan dan sakit hilang begitu saja! hihi... bestnya bercuti... Syasya pun pandai complaint sudah.. "Kenapa asal kakak balik, mesti 1 hari saja??" Bagus la tu saya balik.. dari tidak lansung.. Nah, perut siapa lagi yang kau mau kacau nanti??


Hari ni, masuk hari kedua saya berpuasa ganti.. Ngeri betul bila difikir yang tahun ni saya bakal tidak berpuasa ramadhan walau sehari pun! Tahun depan menggantinya lagi siksa.... Oh.. Fidiyah lah jawabnya.. =)


Baby saya sangat sporting kerana memahami yang mummynya kena berpuasa ganti.. Tidak meragam sangat sepanjang hari, kecuali waktu malam.. Asyik mengunyah barangkali?.. hihi



0 comments:

Catat Ulasan