Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Rabu, 20 Julai 2011

BuSy!



Hai sayam2 semua... Rindu saya?? hehehe... Takde maknanyeeee..

Oh, oh.... Sejak baru menjadi ibu ni, saya sangat busy... Tiada sikit masa free kerana saya dengan rela hatinya memberikan masa selama 24jam sehari khusus untuk bodyguard baru saya,... =) ahh, ada di depan mata pun boleh rindu tahu?? ngeee... Layan saja lahh... Orang baru ada anak kann....

Ke-busy-an saya mengalahkan PM tau! PM pun ada masa free pegi jumpa rakyat.. Saya, tiada lansung!

Alamakk.. saya ada cakap hari tu, next entry untuk perkenalkan boduguard baru saya kan?? Sory semuaaa... saya belum upload gambar lagi.. Pasni saya upload banyak2 and tempek semua di sini.. Tataplah sampai berejam2 pun.. hehe... =)

Okeylah... Saya out dulu... nanti jumpa lagi yaa...


2 ulasan:

  1. nadia! sorry tiada masa melawat kau di rumah. bz ba akhir2 nie. maka sy sudah tau kasi bel hadiah untuk irfan. nanti kita jumpa ok?
    muahhh utk baby!

    BalasPadam
  2. @Nadya its okey lah bebeh.... ko kasi selesai dulu urusan ko tu... itu yang paling penting... Anyway, congrats.... hanya selangkah lagi... hihi

    BalasPadam