Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Khamis, 20 Oktober 2011

Boss besar


Okay.. sekarang ni , boss saya telah bertambah seorang lagi.. yang ni bukan sebarang boss.. boss besar saya ni hensem (bagi saya laa..) tough lagi.. auww.. tergoda aii.. hihihi

ini lah boss besar saya...






haha.. semua tertipu.. Lately, Irfan sudah duduk di carseat dia sendiri.. Sebab utama, mommy dia nda larat mengangkat sepanjang perjalanan.. Ini la ni, baru 7kgs kan?? karang 10kg, apa pula?? haha..

Ini masa awal pagi.. Saya & daddy Irfan otw pegi kerja.. Irfan pula pegi sekolah.. Sedih kan tengok baby , kecil-kecil lagi sudah pegi sekolah.. kesian.. =( Terpaksa bangun awal pagi untuk disiapkan, pastu sambung tidur balik.. itu kalau dapat tidur balik, kalau macam Irfan, pandai datang badmood, tidak lah dia tidur tu walaupun mata sudah layu.. 


Tapi tidak apa lah dia jadi boss besar.. duduk di depan.. saya pula jadi datin.. duduk di belakang.. =p
hehehe...


ini lah muka orang yang pemalas.. Rushing dari rumah kan, nda sempat bermekap.. Sampai ofis baru berabis.. haha... NVM lah ba kan??..



0 comments:

Catat Ulasan