Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Jumaat, 21 Oktober 2011

My Happiest Moment


Entry kali ini menjurus sepenuhnya kearah tajuk.. Da happiest kan, mestilah upload pic yang happy... Bukan apa, sebenarnya saya pun mau lah juga join contest Happy Photography oleh Olympus.. hehe.. saja, mengisi masa lapang, plus manalah tau ada rezeki kan?? u all pun apa salahnya mencuba.. siapa-siapa yang ada blog tu, jom pakat ramai-ramai kita join contest tu di sini.. Kalau nak submit pula, sini..


Happiest Moment saya, sebenarnya ada banyak.. Tapi menyebabkan gambar hari nikah saya banyak dalam simpanan, maka saya pilih moment masa hari nikah saya untuk entry ini..

Tanggal (ceh!skema juga?) 20.10.2010 (baru semalam sambut 1st anniversary) adalah tarikh pernikahan saya dengan Encik Jarip.. Bertempat di Masjid Negeri, Sembulan dengan sekali lafaz, saya telah sah bergelar isteri kepada Encik Dzarief Wajdi..=)

Tapi, gambar yang saya 'attach'kan ni, masa makan tengahari pada tarikh yang sama.. bertempat di Hyatt Regency Kinabalu Hotel..

Sila nikmatinya seperti anda menikmati aiskrim BR atau Walls Selection Chocolate Heaven di tengah panas terik.. nyum.. tiba-tiba macam teringin, walaupun dalam office ni sejuk gila babeng...



What a big family oh kan?? Ini baru separuh of my family dan separuh of encik Jarip's family.. Ada lagi di luar, tidak mau turut serta dalam acara mengabadikan muka comel..


Besties - Fecca & Nadia (also!)-


Family saya... Kurang 2 orang of my sibling..


With 2 of my SIL..


Bersama SIL Aleeya and her fiance.. Sekarang sudah selamat menjadi suami isteri juga.. =)














okay.. sekarang, nikmati gambar gedik saya bersama husband.. Sila tahan perasaan.. jangan muntah merata-rata.. hihihi





















-End-


1 ulasan:

  1. nice post sbb ada wajah lamaku yg slim. hahaa...indeed it also was one of the happiest moments in my life.

    SIL Aleeya

    BalasPadam