Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Ahad, 31 Oktober 2010

Oh.. Baru saya tahu...




oh.. okey... pada kali ini, saya ingin berkongsi pengalaman saya semasa pergi ke klinik tempoh hari (tempoh hari lah sangat padahal baru semalam..hihi)..

Saya and hubby pergi ke klinik kerana saya rasa tidak sihat..pergh,... kepala je berat sebenarnya.. cakap macam orang yang tidak larat bangun saja kan??? hihi... owh, okey.. sambung.

Pastu, doktor tu tanya la sakit cmana, ambil supplement apa... so, saya pun tipu lah doktor tu cakap ambik Vitamin C la.. vitamin E la.. padahal harammm~~~ hihihi... =)

doktor tu lelaki tapi dia baik.. sebab dia breef saya pasal supplement yang perlu diambil.. sebagai contoh, ASID FOLIC..

oh, okey... saya baru tahu sebenarnya asid folic ni perlu diambil 3 bulan sebelum kita merancang kehamilan.. selama ini, saya ingatkan ibu mengandung saja yang perlu makan that supplement.. elehhh, ada juga antara kamu yang baru saja mengetahuinya selepas baca yang saya taip ni kan?? jangan tidak mengaku... Mengaku cepat!! malu lah tu sebab kedapatan kan.. haha.. okey. stop ketawa...

jeng jeng jeng....



(ingat cincai?? masuk dlm bekas terus, occay....)

haha, abaikan hujung gunting, bekas serta ubat yang lain.. sila fokus terhadap asid folic sahaja. terima kasih.

Doktor tersebut suggestkan saya supaya mengambil asid folic appeton ini... saya pun tidak tahu sejauh mana keberkesanannya, so let me try first yaa.. =)

untuk lebih lanjut, sila klik sini. Saya beronok-ronok berkongsi ilmu dengan semua.. so,apa tunggu lagi, sila sila sila.. jangan malu-malu.. buat macam rumah sendiri yaa...


0 comments:

Catat Ulasan