Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Isnin, 15 November 2010

HEY YOU!!KAU MEMANG NAKBOOM!!

Hey you! kau lah!! yes..u! hah,..betul,.. yang drive KERETA VIVA PUTIH 1798 tu... Aku tak kenal kau pun... Tapi lepas kejadian tadi, aku kenal ko, dengan kereta kau sekali aku boleh kenal.. (termasuk lah pompuan kat sebelah kau tadi tu)

Kau drive 70km/j dekat lane kanan buat apa? Memang patutlah kereta yang baris kat belakang kau tu cucuk2.. kau tak faham kah? maksudnya "HEY LEMBAB..TOLONG LAJU SIKIT.. KALAU TAK, KAU PERGI LANE KIRI.. nyah kau dari sini".. so after this, aku harap kau faham lah... Dah lah tu, aku cucuk kau buat-buat tak faham.. pastu takde ribut, tiba-tiba kau brek pula.. APA KESS???? Kau ingat aku takut lah kalau kau brek? sikit pun tidak...

Pastu, aku dapat overtake kau, kau hon aku lama-lama and pergi bagi aku highlight lampu kereta kau yang tak berapa nak cantik tu, ada aku kesah?? tak kesahhhh.. Tapi bila kau tiba-tiba PANDAI drive laju, aku semakin tak kesah... kau stop kereta kat sebelah kereta aku,kat lampu trafik hah..itu aku kesah...

"apa masalah ko?"

"kau drive dekat sangat kenapa?nak jadi samseng jalanan??" amboihhh... boleh kau cakap camtu?? kau tak sedar diri, drive macam orang beromen kat dalam kereta pastu nak pergi lane kanan buat apa??

"yang ko drive slow tu, pastu pakai lane kanan kenapa?? tak tau undang-undang ke? takde toleransi?? pergi lah lane kiri"

"ya lahhh.. dah kereta semuanya laju-laju..BODOH" <--bengong punya orang..kau cakap aku bodoh....??? 

"of course semua kereta laju maa.. dah kau yang lembab, mesti lah semua kereta lane kiri masuk depan kau!! kau lah bodoh..tak tau undang-undang ke?"..

perghhh!!! aku rasa lah, kau ni dapat lesen kedai kopi.. tak pun takde lesen.. tak pun kau copy bini kau punya lesen je.. teruk betul orang camni... petang-petang, orang nak balik awal sebab nak terkencing, kau buat hal.. kan tak pasal-pasal kau dah dapat jari ketiga aku... padan muka kau!! aku kalau dah nak terkencing nih, memang emo.. bukan sikit, banyak!!

Takpe lah.. kau tengok....jap lagi aku report kat laki aku.. <-- cehh... perepot betul!! macamlah laki kau boleh buat apa2 kan?? hahaha... okey, tamat sudah luahan perasaan.. hati dah lapang sikit..

*END*

2 ulasan:

  1. thumbs up..hehe
    ai there..share link ok..
    silala berkunjung ke http://ayuraza.blogspot.com

    BalasPadam