Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Jumaat, 19 November 2010

KECINTAAN : Alyya Natasya

p/s : Rambut yang berwarna itu, semua kerja kakak saya di waktu lapang.. Saya yang menjadi mangsa dengan rela hati.

Nama Penuh    :  Alyya Natasya Abd Halim
Boleh panggil   :  Syasya
Tarikh Lahir     :  11 Julai 2004
Tempat Lahir   :  Ranau, Sabah
Hobi                :   Melukis sambil bercerita seperti ini :-

p/s : Teacher = ticers ;-- tak boleh tahann~~~ haha.. translate sebutan ke tulisan, bulat2...

*
*
ini.....


*
*
*


Hobi lain : Suka main mekap-mekap (biasalah.. saya kan girlish! auww...) Saya akan marah kalau mama saya mekapkan saya (mungkin sebab saya tidak yakin mama boleh make up-kan saya lebih cantik dari yang saya buat sendiri sebab mama pun tidak wear heavy make-up) eh, padam balik..

**

**

**

Semasa pertandingan Ratu Cantik di sekolah saya..

Saya juga suka buat aksi ala-ala comel macam ini...
**

**

**

iya.. saya lah budak comel yang berdiri di tengah tu.. saja, buat muka garang ala comel begitu.. garang kan saya? AUMM!!..

**

**
bersama sepupu se'pangkat'.. kami kan TAIKO.. tengok sepupu saya, macam budak baik kan? saya pula macam KETUA TAIKO.. Ada gaya... =)

**
**

Comel kan kami? hehe....

 Baru-baru ini, saya macam jelous pula tengok kakak-kakak buat fesyen rambut kerinting.. saya pun nak juga.. Saya bawa mama saya pergi saloon, untuk buat rambut kerinting juga. Macam ini :

**

**

**

Rambut saya setelah beberapa hari dikerintingkan.. (Nampak buruk.. Semua ni salah kakak saya sebab dia lambat ambil gambar.. Dulu mula-mula,cantik..) <--saya tidak puas hati dengan dia sebab dia tidak belikan saya mousse rambut. (Dia jelous lah tu, sebab rambut dia rosak!)

-Sekian, nanti saya sambung cerita lagi-

5 ulasan: