Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Selasa, 30 November 2010

Masa kecederaan


Lebih kurang 4 hari lagi majlis resepsi saya akan berlansung... Dalam tempoh kecederaan sebegini, saya sedang cuba untuk melunaskan/menyiapkan beberapa persiapan yang belum siap.. (apakah maknanya ayat tersebut? ahh,persetan lah... lagipun paper SPM saya sudah lepas dalam beberapa tahun, so tunggang terbalik tidak menjadi sebarang masalah.. kut kan?? hihi)

Checklist di masa kecederaan sebegini amat diperlukan dan penting, sepenting pentingnya! (walaupun tinggal beberapa hari, kau masih bekerja seperti biasa kan?? duduk di kerusi empuk-lah-sangat di pejabat tu... kalau majlis orang lain, sudah bersenang lenang di rumah, bersama sanak saudara, bergembira dan buatlah apa yang suka...) <--apa boleh buat, cuti yang diperuntukkan bukanlah banyak pun...sikit dan tidak mencukupi.. alasan semata-mata.. orang lain boleh pula bawa ke tahun hadapan kan? ohh, whatever lah..

Okey.. beberapa perkara yang sengaja di-sambil-lewa-kan, termasuklah...

: : Beli gula-gula - untuk door gift budak-budak : :

Alasan tidak dibeli awal :-  Kalau beli awal, takut habis awal kerana budak-budak di rumah saya semua hantu gula-gula.. soroklah di mana-mana yang kau suka, tetap hilang dan kau akan jumpa semula di merata-rata tempat (pembalut saja lah.. isi dah hilang..)

Now, i sedang buat tagging.. juga sengaja di-sambil-lewa-kan..

itu sahaja cerita saya semasa detik-detik kecederaan.. semoga semuanya berjalan sepertimana yang telah di rancang... aminn

5 ulasan:

  1. salam nad, sori tak dapat datang ke majlis tu. jauh sangat..kalau dekat gigih jugak kami sampai.

    apapun...akak doakan semoga majlis berjalan dengan lancar. nanti jangan lupa upload pic yer..leh jadi tatapan weols kat sini.

    BalasPadam
  2. sy mo door gift yg special okay.. :P

    BalasPadam
  3. askum nad....

    kalau dekat leh jg tlg ko siapkan keja2 yg sengaja disambi-lewakan..hehe...my doorgifts utk org dewasa and cards suma selamat sd di rmh.hari tu c nes singgah rumah b4 ambik nenek kmu di klias dia x pl bawa kad dia...

    akupn plan mau buat doorgift tuk bdk2.kita bagi gula2 makin aktifla dorg.hehe...mmg makin meriah majlis jadinya.

    -aleeya-

    BalasPadam
  4. @Nadya anda akan dapat doorgift yang spesel tapi dengan syarat, anda haruss ada di rumah saya dari tengahari sampai malam.

    BalasPadam
  5. @Tanpa Nama haha.. itu la kan?? cuma itu saja doorgift yang layak dibagi tuk kanak2..

    BalasPadam