Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Jumaat, 3 Disember 2010

Ubat Sakit Perut cara KAMI

Baiklah... Pada malam yang sangat huru hara bertempat di rumah tercinta @Kg.Lohan ini, saya mahulah kiranya berkongsi satu amalan pelik tapi benar + sedap... (aiks, lain macam...haha)

Bukan lah pelik sangat pun, biasa saja.. buat suspen ada lahh... hihi.. Cerita dia begini.. Saya ni memang suka makan.. So, selalu lah sangat dapat sakit di bahagian perut.. Bukan bermaksud saya ni buruk perangai, makan tidak ingat dunia..bila sakit perut, banyak mulut pula.. oh, tidakkk... saya yang cantik jelita ini, tidaklah mempunyai bad habit yang sebegitu teruk-nya, hanya Tuhan saja yang tahu.. Tapi malahan, lebih buruk dari itu!! Stop and zip mulut yang berkata-kata sedemikian! (psst..nanti orang tahu lah rahsia kau,..) nevermind-lahh... Ehh, ini dah keluar tajuk... ok,ok... masuk tajuk balik...

Bila saya sakit perut, saya akan makan ubat saya, iaitu...

jeng jeng jeng......



100 PLUS, minuman isotonik... semua kenal kan, siapa dia?? kalau ada yang tidak kenal, saya sudah mencuba sedaya upaya untuk mengupload gambarnya ke blog ini tetapi semua sia-sia dan menghampakan saya.. entah kenapa, sejak sehari kebelakangan ini, saya tidak dapat meng-upload gambar gambir.. agak sedikit geram tapi tidak mengapa...

kalau rasa-rasa nak tengok juga gambar dia, silakan guna khidmat encik Google...

Okey... Cara ini juga digunakan oleh Farah Fecca (tahu, sebab dia juga yang bagitau saya petua ini) *_* thanx babe... petua anda saya gunakan sehingga detik ini - sambil minum 100plus yang belum habis tadi... hihi


p/s : siapa-siapa yang berhajat untuk try, sila lah.. tapi saya tak tahu pula, ianya sesuai untuk semua orang atau tidak.. tapi, selamat mencuba semuaa... dan saya juga tidak akan bertanggungjawab diatas apa yang berlaku selepas itu...(haits! bunyi menakutkan kan?? haha) bukan... maksud saya, manalah tahu, tiba-tiba ada yang tidak mahu jumpa doktor pula lepas ini.. sakit perut saja tengah malam, terus berlari ke 7e cari 100plus.. wah!! lepas itu, kalau angin keluar dari celah-celah yang tidak sepatutnya pun saya tidak tanggung juga! plus, terbuang dengan penuh yakin depan gf or bf pula...adess.. kalau depan husband sendiri, tak apa lah... macam yang kau selalu buat kan? NO KOMEN... sorry yangg.. hahaha

0 comments:

Catat Ulasan