Nak duit poket?? Klik sini..

Pengikut

Selasa, 23 November 2010

Wishlist..

Wishlist daku for Disember 2010 - 2011...

1.

Suka tengok bahagian tangkai dia.. cantik.. masalahnya, sesuai kah dengan bentuk muka daku? ohh, nevermind.. asal suka, tak sesuai pun buat-buat sesuai dah lah..

2.

Sebuah tote bag, yang saya rasa mampu memilikinya.. (plus dapat pujuk hubby untuk beli sebab beg dah sangat banyak sampai almari pun tak sanggup nak simpan!) yang sanggup simpan hanyalah kotak-kotak besar SPRM yang banyak berjasa sewaktu dahku berpindah tempoh hari.. hiuhiu..  Terima Kasih untuk anda sekalian, kotak! Jasamu dikenang..


3.

Sebuah kamera DSLR, yang telah lama diingini, tapi sering terbantut niat membelinya kerana terdapat beberapa perkara yang tidak dapat dielakkan.. So, wishlist ni, kira macam baki bawa ke hadapan lah.. (ceh!ingat akaun kah apa?! Kalau Pensyarah akaun saya dulu iaitu en.AKY nampak, mesti dia bangga.. plus boleh bagi i markah tambahan on last paper hari tuh! melepasss~~ result sudah keluar pun, nadia....)

 kalau i belum rasa nak ada saving plus nak kahwin my own way hari tu, i confirm dah dapat. tak payah la cakap.. orang bukan nak tau pun.. GEDIK!! Biar lah...

tambahan untuk wishlist saya.... mungkin u all boleh suggest mana satu (perasan betul.. macam confirm dapat, padahal..........) <-- diam lah.. sebok betul! nama pun wishlist..



Tadaa~~~


4.

iPhone VS. Blackberry


mana satu yang best? Suggest untuk i, pelisssssss~~

itu sahaja buat hari ini.. kalau saya nampak ada benda yang best lagi, saya akan tambah dalam wishlist saya lagi.. so, diharapkan agar Encik Jarip tersayang memberikan kerjasama yang erat dan padu serta menjadi rakan kongsi gelap saya dimasa akan datang.

Sekian, terima kasih.

"berkhidmat untuk sesiapa yang saya suka"

yang benar sebenar-benarnya,


(Nadia Abd Halim)

7 ulasan:

  1. x pyh lah kaka beli 2..smua yg mhl2 negi..

    BalasPadam
  2. sila jawab tag dengan segera..

    http://ayuraza.blogspot.com/2010/11/kids-baby-photo-contest.html

    BalasPadam
  3. iphone4 best. akak pakai blackberry tak baper best dah skrg..unless kalau nad beli blackberry bold.

    BalasPadam
  4. @mummysyafie owh... hihi, okey.. nanti saya gigihkan juga pegi beli antara salah satu tersebut.. saya pun rasa bb bold cam best.. hmm.. ada rezeki nanti, dapat lah kut.. hihi

    BalasPadam